پرسشنامه سنجش رضایت ارباب رجوع از خدمات- برای دریافت نسخه چاپی فرم روی کلمه بیشتر در پایین صفحه کلیک کنید.

پرسشنامه سنجش رضایت ارباب رجوع از خدمات
شهروند گرامی خواهشمند است با اعلام میزان رضایت خود از هریک از محورهای ارائه شده در این پرسشنامه ، ما را در ارتقای سطح رعایت حقوق شهروندی یاری فرمایید. جهت تکمیل فرم از مرورگر موزیلا فایرفاکس و یا گوگل کروم استفاده نمایید و در صورت استفاده از اینترنت اکسپلورر اگر با تکمیل فرم، صفحه مجدد بارگذاری شد، لطفاً یک بار دیگر اطلاعات را تکمیل فرمایید تا پیغام با موفقیت ثبت شدن را مشاهده نمایید .
1398/04/26
اطلاعات کلی
شغل
جنسیت
سن
تحصیلات
تعداد دفعات مراجعه برای دریافت خدمت در سال اخیر
برای دریافت چه خدمتی مراجعه نموده اید؟
* نام واحد مورد نظر را انتخاب کنید؟
* نام فرایند مورد نظر را انتخاب نمایید؟
شفافیت فرایندی
نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار
نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمات
انجام کار براساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی
پاسخگویی و مسئولیت پذیری
نحوه رفتار و راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه
به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما
تسلط بر فرایند
دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد
زمان فرایند
تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت
تعهد و پایبندی به زمان ارائه خدمت در فرم رسید خدمت
میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت
نظام مند بودن فرایند
نظم ، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت
دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه
ارائه اطلاعات تکراری (کپی شناسنامه، کارت ملی، ارائه چند باره اطلاعات) به واحدهای مختلف
احساس نیاز به سفارش و توصیه برای دریافت خدمت
کلیت فرایند
احساس رضایت از کل خدمت دریافت شده
چنانچه علاوه بر موارد فوق پیشنهادی درخصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود در میزخدمت الکترونیکی دارید بفرمایید
متن پیشنهاد
 
امتیاز دهی