عنوان خدمت: رسیدگی و پاسخگویی به شکایات مردمی
شناسه خدمت: ۱۶۰۶۱۰۱۲۱۰۳
شرح خدمت:
در ابتدا با مراجعه شاکی به میز خدمت شکایت توسط کارشناس ثبت گردیده وشماره ثبت به شاکی داده می شود و زمان مورد نظر جهت بررسی شکایت به شاکی گفته شده و در مرحله بعدی شکایت به رئیس اداره نظارت و کارشناسان مربوطه ارجاع داده شده و در انتها با پیگیری های کارشناس میز خدمت جوابیه شکایت به شاکی داده شده .
و همینطور شاکی می تواند با تماس با سامانه 190 وزارت شکایت خود را توسط اپراتور وزارت ثبت نموده و با ارجاع شکایت به معاونت درمان پیگیری های لازم از جانب کارشناس سامانه 190 و میز خدمت از کارشناسان مرتبط انجام گردیده جوابیه شکایت آماده گردیده و در سامانه 190 گذاشته شده و چون شاکی دسترسی به جوابیه شکایت ندارد توسط کارشناس میز خدمت جوابیه به شاکی گفته شده است.
رسید زمان دار : عدم مصداق
مراجعین اداره نظارت بر دو گونه اند .
الف) متقاضیان خدمت که درخواست خود را بطور کتبی(شکایت) به میز خدمت معاونت تقدیم کرده و بعد از بررسی شکایت پاسخ شفاهی یا کتبی یا ارجاع به نظام پزشکی کمتر از 20 روز به شاکی ارائه میشود .
ب) افراد یا موسسات متخلف که به تخلف آنها رسیدگی و برای تذکر یا اخذ تعهد یا اجراع به مراجع قضایی به معاونت احضار میشوند . (بصورت غیر الکترونیکی)